Menuclose

Wilt u telefonisch reserveren?

Bel ons nu !

Vliegticket - Veelgestelde vragen

Typ uw vraag in het zoekveld of bekijk de onderwerpen in de categorieën.

search

Wat is geclassificeerd als online check-in?

Wat is online inchecken?

 

Online inchecken kan worden geclassificeerd als stoelselectie op het vliegtuig via het internet vanaf een computer of telefoon. Kortom, zonder te hoeven wachten op lange wachtrijen voor de registratie van het vliegtuig op de luchthaven, wordt hetzelfde proces vooraf online gedaan.

 

Hoe wordt het online inchecken gedaan?

 

De eerste voorwaarde voor online inchecken is dat u een vliegticket heeft. Online inchecken begint 24 of 72 uur voor vertrek en eindigt 45 of 60 minuten voor de vlucht.

 

Ga voor online inchecken naar de website van de luchtvaartmaatschappij van waaruit u uw ticket hebt gekocht en klik op het tabblad " Online check-in ". Voer in dit gedeelte uw PNR -code (reserveringsnummer) en uw voor,- en achternaam. Als de luchtvaartmaatschappij een stoelselectie toestaat, selecteert u uw stoel en voltooit u het proces. Sommige luchtvaartmaatschappijen bieden de mogelijkheid om maaltijden of extra bagage te kiezen.

 

Hoe krijg ik een instappas na de online inchecken?

 

Na de online check-in worden uw instapkaartgegevens naar uw e-mailadres verzonden. U kunt de instappas afdrukken die u per e-mail hebt ontvangen of deze gebruiken als een vluchtboarding-pas op uw mobiele telefoon met de barcode op de kaart. Degenen die online hebben ingecheckt, kunnen hun bagage afzetten bij de online check-in-balies op de luchthaven zonder in een lange wachtrij te wachten.

 

Als u geen bagage hebt en uw instappas niet hebt afgedrukt, kunt u ook eenvoudig uw instappas van de schermen in de centrale gebieden op luchthavens ophalen. 

Wat gebeurt er als ik naar het vliegveld ga zonder een kostpas?chevron_rightHoe vindt de check-in plaats op de luchthaven?chevron_rightMoet ik de gedrukte versie van mijn vliegticket nemen?chevron_rightHoe online inchecken?chevron_rightHoe kan ik inchecken via een mobiel apparaat en waarom heb ik het nodig?chevron_rightWat is de incheck-deadline?chevron_rightWat is de instappas en hoe krijg ik het?chevron_rightMoet ik de tickets afdrukken van martigo.com?chevron_rightHoeveel moet ik betalen om mijn ticket uit te wisselen?chevron_rightHoe kan ik mijn instappas krijgen?chevron_rightIk heb mijn instappas nog niet ontvangen en mijn vlucht is binnen 24 uur. Wat wil je dat ik doe?chevron_rightWaar kan ik mijn e-ticketnummer vinden en hoe kan ik het krijgen?chevron_rightDe prijs van mijn ticket is gestegen voordat ik het boekingsproces kon voltooien. Wat gebeurt er nu?chevron_rightWanneer is het mogelijk om te beginnen met online check-in?chevron_rightMoet ik inchecken voor vluchten met een tussenstop?chevron_rightKan ik mijn stoel kiezen voor mijn reis in het vliegtuig?chevron_rightWat is online inchecken?chevron_rightHoe lang voor de reis moet ik op de luchthaven zijn?chevron_rightWat is geclassificeerd als online check-in?chevron_rightWat moet ik doen als mijn naam verkeerd wordt gespeld op het ticket?chevron_rightKan ik telefonisch reserveren?chevron_rightWat gebeurt er als mijn stoel aan iemand anders wordt verkocht?chevron_rightKan ik mijn vliegticket betalen met mijn kilometers?chevron_rightWat is een PNR, voor wat het nodig is en waar vind ik het?chevron_right